Toen het schilderij “De Franse Poort” van schilder Kees van der Vlies door een najaarsstorm bijna van de muur af waaide, zijn we om ongelukken te voorkomen ten hulp geschoten.
We hebben het schilderij van de muur in de Stuurmanstraat veilig weten te verwijderen.
Helaas was het frame dermate beschadigd dat dit niet te herstellen was.
Ook op het schilderij dat in 2010 al eens gerestaureerd was, was er door een destijds aangebrachte vernislaag craquelé ontstaan. Er werd besloten dat het doek niet meer te redden viel. Maar nadat er vele reacties kwamen over het ontbreken van het schilderij, hebben we het doek dat we nog opgeslagen hadden in hoge resolutie gefotografeerd en compleet, digitaal gerestaureerd om vervolgens een nieuw doek te printen. Zo is het kunstwerk van Kees vereeuwigd en hangt hij weer keurig op z’n vertrouwde plekje.
En mocht deze in de toekomst aan vervanging toe zijn is dit nu een kwestie van een nieuwe printen.
In samenwerking met The MediaPlantation verzorgde we promotiemateriaal voor de Neutral Peering Days 2018 in het Kurhaus en Culpepper op Scheveningen.
Zo maakte we onder andere beachflags, een king-size achterwand met aan weerszijde een peesdoek en een bewegwijzeringspaal.
“Oog in oog met de Schoolstraat” het thema dat de Schoolstraat in Den Haag wat meer bij winkelend publiek onder de aandacht moet brengen.
Het is namelijk een leuk straatje, waar helaas makkelijk aan voorbij gelopen wordt.
In samenwerking met kunstenaar Freek (HOPPAH) Henkes werd de straat aangekleed, volledig in stijl van het thema,
waarbij zelfs een “illusie” in de vorm van twee ramen door ons werd aangebracht.
Nadat wij anderhalf jaar geleden alle visuals bij Curvature verzorgden,
veranderde zij na een fusering hun huisstijl. Hiernaast ziet u het resultaat.
Met behulp van de haarscherpe foto’s van fotograaf Dick Teske konden we een prachtige huisstijl neerzetten en deze gigantische verkoopwagen voorzien van een levendige print. Ook banners, vlaggen en vistonnen werden ervan voorzien.
Na eerder voor Eetcafe de Groes het logo van het Proeflokaal te hebben ontworpen en uitgevoerd als gevelreclame, vroegen de eigenaren ons dit ook te doen voor hun nieuwe Pizzeria / Gelateria genaamd “ATTRAVERSO”. Onder andere wrapte we de meterkast bij de entree, we ontwierpen en leverden stalen barfronten, 3D letters voor op de living-wall tot aan de taplens aan toe voorzien van een op maat gemaakte doming sticker. Zie hiernaast het resultaat.
Om de lelijke achterkant van de mooie beach club te verfraaien leverde we een spandoek zo groot als de beach club.
Voor Rotsvast makelaars verzorgde we diversen reclame uitingen en designtoepassingen in hun nieuwe huisstijl. Dit deden we voor de filialen in Den Haag, Delft en Utrecht.
Bij VAPR in Amsterdam brachten we diversen design- en reclame uitingen aan.